DLM (De Lease Maatschappij) uit Oosterhout, beheert het wagenpark van zo’n 300 organisaties. Binnen het familiebedrijf staat persoonlijk contact met de klant voorop en dit is wat het bedrijf onderscheidt ten opzichte van grote maatschappijen.

Nog kortgeleden breidde het bedrijf haar sales-activiteiten uit met een nieuw, jong marketingteam, bestaande uit Marc Ravensbergen en Tessa Kok. Zij zijn samen (mede)-opdrachtgever van Marvelous. Marc vertelt: “Marvelous werd ons aangeraden door een contact. Al meteen klikte het goed".

Persoonlijk contact voorop

“We delen dezelfde waarden: we zijn een klein bedrijf, waarin de kwaliteit hoog in het vaandel staat en persoonlijk contact met de klanten het meest belangrijk is. Geen enkele klant is bij ons - en bij Marvelous - een nummer.”

We delen dezelfde waarden, kwaliteit staat hoog in het vandaal en de klant staat centraal.

Marc Ravensbergen, Marketing & Communciatie DLM

Re-branding en een nieuwe Umbraco-website

Hij vervolgt: “Omdat uit onderzoek bleek dat de website voor ons een belangrijk communicatiekanaal is, hebben we besloten tegelijkertijd met de re-branding ook de website te vernieuwen. Samen met Marvelous hebben we hiervoor een Hackathon gedaan bij Koek, een webdesign-bureau, dat ons aangeraden werd door Marvelous. Dat past overigens ook goed bij onze visie: dat je zaken die níét binnen je expertise liggen, overlaat aan andere experts.”

“Marvelous heeft Umbraco als CMS aangeraden omdat het een makkelijk systeem is om mee te werken, met een goede technische basis en flexibele uitbreidingsmogelijkheden. Ze hebben vervolgens de technische implementatie van Umbraco in de nieuwe website opgepakt en Koek is verantwoordelijk geweest voor design en branding.”

Vaste en campagnematige technische uitdagingen

Marc: “Technische uitdagingen lagen onder andere in de koppeling tussen Umbraco en VWE: via dit portaal worden advertenties van occasions gemaakt en verzonden naar online verkoopkanalen. Deze data wordt nu automatisch aan onze website gekoppeld. Ook op campagnematig vlak heeft Marvelous snel technische ondersteuning geboden, bijvoorbeeld bij de pixiokaart-campagne: een videokaart met een unieke link voor iedere klant.”

“Marvelous is altijd goed in staat om technische zaken in normale ‘Jip & Janneke-taal’ uit te leggen.

Marc Ravensbergen, Marketing & Communicatie DLM

Expertise aanhaken is de investering meer dan waard

Marc sluit af: “Marvelous is altijd goed in staat om technische zaken in normale ‘Jip & Janneke-taal’ uit te leggen. Wij hebben binnen het bedrijf het meeste contact gehad met Robbie. Hij weet wensen goed door te vertalen en communiceert fijn en rustig. Super! In de toekomst willen we Marvelous mogelijk ook betrekken bij de ontwikkeling van de nieuwe app. We zien tot slot ook op de website terug dat deze drukbezocht wordt en dat de bounce-rate verlaagd is. Voor ons was deze investering het dus dubbel en dwars waard.”

Contact

Bezoek

Parallelweg 30
5223 AL, Den Bosch

Route

Bel

Een beller is sneller.

+31 85 130 1589

Vraag?

Een mailtje is snel verstuurd.

mail@marvelous.nl